فرمانده سپاه کربلا در یادواره شهید مشتاقی در نکا:

رژیم جعلی صهیونیستی در بد‌ترین شرایط امنیتی قرار دارد / اقتدار انقلاب اسلامی روز به روز در حال افزایش است

ساری-سردار مسلمی با تصریح بر اینکه امروز اقتدار انقلاب روز به روز در حال افزایش است، افزود: انقلاب اسلامی ایران تجدید اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

رژیم جعلی صهیونیستی در بد‌ترین شرایط امنیتی قرار دارد / اقتدار انقلاب اسلامی روز به روز در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا شامگاه امشب در مراسم یادواره شهید مدافع حرم حسین مشتاقی در مسجد سعادت مهر آبادنکا  ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای خان طومان، با تاکید بر اینکه امروز امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است، گفت: معادلات دنیا در حال تغییر است و این نوید دهنده غرق شدن فرعونیان ظالم و نشان عذاب الهی و پیروز شدن حق است.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه  امروز اقتدار انقلاب  روز به روز در حال افزایش است، افزود: انقلاب اسلامی ایران تجدید اسلام است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که  امروز به برکت خون شهدا، عبور تمامی کشتی‌ها در تنگه هرمز با مجوز ایران اسلامی  صدور میگیرد، گفت: چند روز گذشته نیروی دریایی سپاه  با عزت و  اقتدار خود باعث شده نیرو‌های فرامنطقه‌ای همچون آمریکایی‌ها مجبور شوند در منطقه خلیج فارس به زبان فارسی حرف بزنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه اسلام  به برکت خون شهدا با تلاش و برکت جوانان خوب و مردم با محوریت روحانیت اسلام و انقلاب اسلامی هر روز در حال گسترش و قوی شدن است، خاطرنشان کرد: امروز در سرزمین‌های مقاومت اسلامی جوانان  منطقه  کاری کردند که رژیم جعلی صهیونیستی در بد‌ترین شرایط امنیتی قرار گرفته است و هر روز که از عمر این رژیم می‌گذرد مردم آن در فضای بسیار ترسناک و ناامنی درحال زندگی کردن هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در حال رشد و قوی شدن است، افزود: باید قدر نعمت امنیتی که شهدا برای ما آرودند را دانست و به فرهنگ ایثار وشهادت بیشتر از گذشته اهتمام داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار