خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد

تولید بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه در رابطه با شهدا در صدا و سیمای مرکز همدان

همدان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه در رابطه با شهدا توسط صداوسیمای مرکز همدان تولید و پخش شده که از اهم موضوعات ساخت ۱۵ مستند از شهدای شاخص استان همدان است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۸۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کیوان الوندی در بازدید از ستاد خبری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا بی‌شک می‌تواند از مصداق‌های اصلی و بارز جهاد تبیین باشد.

وی افزود: از تفاوت‌های اصلی این کنگره با کنگره‌های دوره‌های گذشته جهاد تبیین است و اگر به این باور برسیم، تکلیف ما هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی به ویژه برای معرفی شهدا به ویژه نسل جوان بسیار بیشتر می‌شود  که امید است بتوانیم از عهده این مسئولیت خطیر بربیائیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: در مجموع بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه در رابطه با شهدا از قبیل نماهنگ، مستند، پویانمایی و... توسط صداوسیمای مرکز همدان تولید و پخش شده که از اهم موضوعات ساخت ۱۵ مستند از شهدای شاخص استان همدان است.

وی افزود: در ساخت این مستندها تقریباً سعی و تلاش ما این بوده که از مرکزیت شهر همدان خارج شویم و شهدا را طوری انتخاب کنیم که کل استان را در برگیرد.

الوندی خاطرنشان کرد: برنامه دیگری که تقریباً بیش از ۳ ماه روی آنتن صداوسیما رفته، برنامه چشم و چراغ است که دوستان معاونت سیما زحمت این برنامه را متقبل شده‌اند.

وی گفت: در ساخت برنامه چشم و چراغ سعی شده از کلیشه‌های رایج در برنامه‌سازی خارج شویم، هر بار در منزل یکی از مادران شهدا حاضر شده و پای درد و دل این مادران بزرگوار بشینیم و این برنامه به لطف خدا از اقبال خیلی خوبی برخوردار بوده و خیلی از خانواده شهدا تماس گرفتند و اعلام رضایت کرده‌اند .

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تولیدات رسانه ای کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان بیان کرد: در حوزه خبر برنامه ما این بوده که در ابتدای خبر هر روز وصیت نامه‌ای از شهدا را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: در حوزه صدا برنامه یادواره رادیویی را داریم که از مدت‌ها پیش روی آنتن برده‌ایم و سعی کردیم به زوایای مختلف زندگی شهدا بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات