خبرهای داغ:
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در گفتگو با بسیج:
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از غرورآفرین ترین عملیات های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این عملیات عامل اتحاد، انسجام و همدلی نیروهای مسلح بود ، همدلی و اتحادی که تاکنون نیز ادامه یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۹۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

سردار سرتیپ "محمد شرفی" در حاشیه صعود به ارتفاعات بازی دراز و در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: بازی دراز به خاطر موقعیت حساس خود از همان ابتدای آغاز جنگ تحمیلی مورد طمع دشمنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تصرف بازی دراز، نیروهای مسلح و گروه های مختلف مردم متحد و همدل شدند و توانستند با تقدیم ده ها شهید از جمله شهید شیرودی این ارتفاعات را پس گرفته و به اغوش کشور بازگردانند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: از عملیات بازی دراز می توان به عنوان یکی از غرورآفرین ترین عملیات های دفاع مقدس یاد کرد و آن را عامل اتحاد، انسجام و همدلی نیروهای مسلح دانست، همدلی و اتحادی که تاکنون نیز ادامه یافته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خوشبختانه شاهد هستیم که همه ساله جمعیتی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی دراز به ارتفاعات منطقه صعود می کنند افزایش می یابد که این بیانگر ولایتمداری و شهیدپرور بودن مردم فهیم و بابصیرت کشورمان است.

وی در پایان گفت: تا زمانی که این همدلی و انسجام و عشق به ولایت فقیه و شهدا در نزد مردم قدرشناس کشورمان وجود دارد دشمنان هرگز نخواهند توانست خدشه ای بر انقلاب و نظام اسلامی وارد کنند.

ارسال نظرات