هیئت بازرسی و نظارت ستادی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از کانون بسیج هنرمندان مسجدسلیمان

هیئت بازرسی و نظارت ستادی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از کانون بسیج هنرمندان مسجدسلیمان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ هیئت نظارت و بازرسی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان با حضور مسئول سازمان سرهنگ پاسدار حسین زمانی از کانون بسیج هنرمندان مسجدسلیمان بازدید و با جانشین ناحیه و مسئول کانون ناحیه دیداری داشتند.

در این نشست که با حضور هیئت ستادی سرهنگ پاسدار حسین زمانی، علی ارجمندنیا مسئول بازرسی، علی اکبر پشم فروش و ساسان مددی نمایندگان انجمن های تخصصی هنری ادبی سازمان و میزبانان نشست سرگرد پاسدار محمود جمالپور جانشین ناحیه و کهذاد حبیبی دهناشی مسئول کانون بسیج هنرمندان در ناحیه مسجدسلیمان برگزار شد.، سرگرد جمالپور ضمن خوش آمدگویی از ظرفیت هنری شهرستان و هنرمندان سرشناس و فعال مسجدسلیمان گفتند که رتبه های بالایی در جشنواره های مختلف کشوری کسب نمودند. و خواستار توجه و پشتیبانی بیشتر سازمان مرکزی به این کانون شدند.
سرهنگ زمانی نیز ضمن تشکر از فعالیت های آقای حبیبی مسئول کانون بسیج هنرمندان مسجدسلیمان، کانون مسجدسلیمان را از کانون های دارای هنرمندان سرشناس دانست و انتظار سازمان از این کانون فراتر از قبل می باشد. لذا از فرماندهی محترم ناحیه حمایت و پشتیبانی مضاعف از کانون رو خواستار شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار