هیئت بازرسی و نظارت ستادی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از کانون بسیج هنرمندان دشت آزادگان

هیئت بازرسی و نظارت ستادی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از کانون بسیج هنرمندان دشت آزادگان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۱۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ هیئت نظارت و بازرسی سازمان بسیج هنرمندان خوزستان با حضور مسئول سازمان سرهنگ پاسدار حسین زمانی از کانون بسیج هنرمندان دشت آزادگان بازدید و با فرماندهی و مسئول اقشار و مسئولین کانون ناحیه دیداری داشتند.

در این نشست که با حضور هیئت ستادی سرهنگ پاسدار حسین زمانی، علی ارجمندنیا مسئول بازرسی، سیدفاخر موسوی مسئول پشتیبانی، علی اکبر پشم فروش و ساسان مددی و مریم بنی طرفی نمایندگان انجمن های تخصصی هنری ادبی سازمان و میزبانان نشست سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده و سرهنگ بیت سیاح مسئول اقشار ناحیه دشت آزادگان، محمد سعیدی مسئول کانون و شورای کانون،دکتر صاکی ریاست ارشاد اسلامی وکارشناس هنری اداره سعیدهویزاوی در اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، سرهنگ طرفی ضمن خوش آمدگویی از ظرفیت مسئول کانون در شهرستان و رضایت ناحیه نسبت به ایشان و از ظرفیت هنری شهرستان به سخن پرداختند و خواستار پشتیبانی سازمان از کانون دشت آزادگان شدند.
سرهنگ زمانی نیز ضمن تشکر از فعالیت های آقای سعیدی مسئول کانون بسیج هنرمندان دشت آزادگان، کانون سوسنگرد را از کانون های دارای هنرمندان سرشناس دانست و انتظار سازمان از این کانون فراتر از قبل می باشد. لذا از فرماندهی محترم ناحیه حمایت و پشتیبانی مضاعف از کانون رو خواستار شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار