برگزاری آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر در شهرستان دشتی

به میزبانی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ناحیه سپاه امام رضا (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۰۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

برگزاری آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر در شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛در این آیین که مسئولین نظامی و انتظامی و همچنین مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند در ابتدای برنامه فرمانده سپاه امام رضا (ع)ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین به اهداف نشست این آیین پرداختند و گفتند هدف از این نشست آشنایی مدیران با اجرای برنامه‌های سال جاری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی برای اجرای بهتر برنامه‌های جاری بوده است و در ادامه فرمودند همه شهدا شاخص هستند ولی برخی به عنوان شهدای شاخص ملی و استانی از آنها یاد می شود و این افتخار را داریم دو شهید در سطح ملی که در سال ۱۳۹۴سردار شهید مهدوی و در سال ۱۴۰۱هم شهید شهریاری معرفی شدند هر دو از شهرستان دشتی بوده اند.

برگزاری آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر در شهرستان دشتی

درادامه اشاره ای داشتند به شهید شاخص استان سردار شهید محمد جعفر سعیدی که ایشان گفتند شهید سعیدی از جمله شهدایی است که کمتر به ایشان پرداخته شده است .سردار سعیدی شخصیتی مردمی بود و بسیاری از جوانان متأثر بودن از به جبهه‌ها رفتند این اخلاق حسنه موجب شد که وی را فرمانده محبوب لقب بدهند.

برگزاری آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر در شهرستان دشتی

در ادامه امام جمعه شهرستان نیز به مطالبی اشاره داشتند و فرمودند : بزرگداشت شهدا یک فرمان و توصیه قرآنی است و لذا انتظار شهادت ارزش است و رزمندگان نیز از این گروه بودند و یک رزمنده باید اینگونه باشد اگر کسی اینگونه باشد شهادت خود به دنبال آنها می آید.

سپس فرماندار شهرستان به مطالبی اشاره داشتند و گفتند: باید خداوند را سپاس کرد که در این برهه از زمان توانستیم شهیدان و انقلاب اسلامی را درک کنیم.اگر امروز می بینیم رییس جمهور بعد از ۱۳سال به سوریه می رود و با اقتدار صحبت می‌کند این همان عزت و سربلندی است که شهدا به ما داده‌اند خون این شهیدان باعث اقتدار انقلاب شد.

برگزاری آیین معرفی شهید شاخص استان بوشهر در شهرستان دشتی

در پایان برنامه مهمان این نشست سردار دشتی جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صحبت های نیز داشتند و فرمودند: امسال باید انشاالله برنامه‌های متنوعی در معرفی شهید شاخص استان در نظر بگیریم.وظیفه ما هست که این شهیدان را بهتر معرفی کنیم شهیدان کسانی هستند که می توان راه را به وسیله آنان به جوانان یاد داد.در ادامه به قسمتی از وصیت نامه شهید اشاره داشتند و گفتند که باید تا انقلاب حضرت مهدی ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و پیروی از رهبری و ولی فقیه را داشته باشیم امسال سال مهمی است که ما باید این الگوها را بیشتر معرفی کنیم .

در خاتمه برنامه نیز از طرف فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی برادر متوسلیان به عنوان مسئول برگزاری مراسمات شهید شاخص ۱۴۰۲استان بوشهر در شهرستان دشتی معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار