همایش «جهاد تبیین در مکتب شهید سلیمانی» برگزار شد

در این همایش ابعاد فرهنگی، اجتماعی و فردی مکتب شهید سلیمانی تبیین شد
کد خبر: ۹۵۱۰۲۱۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران ، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌امین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری روز شنبه در این همایش اظهار داشت: امروز در مرکز قوه قضائیه به عنوان بسیجیان مراسمی به نام همایش «جهاد تبیین در مکتب شهید سلیمانی» را برگزار کردیم.
وی تصریح کرد:این جلسه مزین با خانواده شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی و خانواده شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی صالحی خوانساری است و بنا داریم در این همایش مکتب شهید سلمیانی را در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و فردی تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌امین بیان کرد: فرزند دوم شهید می‌گفت پدر هیچ وقت ما را برای نماز صبح بیدار نمی‌کرد، بلکه سحرگاه آن قدر در هنگام عبادت ناله می‌زد از صدای گریه و ناله‌های پدر در درگاه نیایش برای نماز صبح بیدار می‌شدیم.
وی عنوان کرد:ما به دنبال این مکتب در نظام فرهنگی و اجتماعی هستیم، در این همایش چنین مکتبی توسط اساتید حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول حفاظت قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین آقا سید مظاهر حسینی مدیر کل تشریفات رهبری به طور کامل تبیین شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری خاطرنشان کرد:در پایان برای شرکت کنندگان در قالب کارگروهی که حضور پیدا می‌کنند گواهی نامه ای صادر می‌شود که این عزیزان بتوانند این مکتب را در جلسات و کارگروههای و در همایش‌های مختلف بنا بر منویات رهبری و به منظور جهاد تبیین به دیگران منتقل کنند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار