استاندار ایلام: بیش از ۳۲هزار واحد مسکن در طول چهار سال در ایلام باید ساخته شود.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۱۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیااستاندار ایلام روز شنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی شهر ایلام، اظهار کرد: روند احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان رضایت بخش است و باید شاهد تسریع عملیات این پروژه‌ها باشیم.

وی افزود: سهم استان ایلام در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که برنامه ریزی لازم برای ساخت این واحد‌ها اتخاذ شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: از این میزان تعداد مسکن احداثی در استان ایلام، هشت هزار واحد روستایی، پنج هزار و ۷۲۹ واحد خودمالکی، چهار هزار و ۲۹۷ واحد بافت فرسوده، یک هزار و ۶۸۸ واحد استیجاری و ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد نیز مربوط به اداره راه و شهرسازی استان ایلام است.

بهرام نیا بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی سطح شهر ایلام بر اساس آمار احصاء شده حدود ۴۰ درصد است.

وی با بیان اینکه در مجموع هفت هزار و ۷۰۰ واحد در حال ساخت است، ادامه داد: سه هزار و ۱۰۰ واحد روستایی و چهار هزار و ۶۰۰ واحد شهری با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

استاندار ایلام روند احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان رضایت‌بخش دانست و گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن برای تسریع در روند پروژه‌ها آورده اولیه خود را پرداخت کنند.

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ایلام آورده خود را پرداخت کنند
بهرام نیا ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های اصلی دولت و فرصت مهمی برای خانه‌دار شدن مردم است، با همکاری همه دستگاه‌ها مرتبط ظرفیت احداث واحد‌های مسکن ملی در استان در مدت چهار سال احداث و مردم از این اقدام کم‌نظیر دولت برای مسکن‌دار شدن منتفع خواهند شد.

وی افزود: با وجود تاکید بر شتاب در عملیات ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، رعایت تمامی ملاحظات فنی و مهندسی الزامی و هم پیمانکاران پروژه‌ها و ناظران باید در ساخت این واحد‌ها دقت‌نظر داشته باشند.

استاندار ایلام به ضرورت نظم و تدوین برنامه زمانبندی برای تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره و بیان داشت: تمامی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن باید طبق زمانبندی پیش برود و عملیات هر طرح در موعد مقرر به اتمام برسد.

بهرام نیا تاکید کرد: ضمن رعایت تمامی ملاحظات و استاندارد‌های فنی در ساخت واحدها، باید تمامی مصالح پای کار و دیوار حایل برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در پروژه‌ها ساخته شود.

ارسال نظرات