پیام تبریک مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد باز صدور پیامی ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به همه جهادگران بسیجی و خدمتگزاران به مردم تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،متن پیام سرهنگ پاسدار ناصر صالحی به شرح زیر است.

بسمه تعالی
وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از هوشمندی ها و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری بوده و تشکیل سازمان بسیج سازندگی یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت زدایی تبدیل شده است.
بسیج سازندگی تشکیل شد تا امید به آینده در دل مستضعفین جامعه روشنایی افکند. بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه نهادینه شود، توسعه و پیشرفت کشور محقق می شود.
حضور در مناطق محروم و کم برخوردار، حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده ،حضور درکرونا ، حضور در بیمارستان ها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور کمک به کادر درمان و توزیع بسته های معیشتی طی رزمایش های کمک مومنانه ، آبرسانی و ساخت منازل محرومان و مددجویان کمیته امداد و … از جمله اقدامات ارزشمند جهادگران و گروه های جهادی بسیج طی سال های اخیر بوده است.
اینجانب فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به همه جهادگران عرصه سازندگی بویژه بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق این  خادمان را در تحقق اهداف بسیج سازندگی و خدمت به مردم استان مسالت دارم.
امید است که با پیروی از رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

 

ارسال نظرات