مسئول بسیج سازندگی فراهان اعلام کرد

بازسازی و نوسازی 30 واحد مسکونی ولی نعمتان انقلاب در فراهان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان گفت: گروه جهادی بسیج سازندگی فراهان در سه سال اخیر، مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی را در دستورکار قرار داده اند و سالیانه در این شهرستان بیش از ۳۰ واحد مسکونی بازسازی و نوسازی انجام داده اند.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۶۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با آغازین روز از هفته بسیج سازندگی با حضور مسئولان شهرستان فراهان یک واحد مسکونی ولی نعمتان انقلاب در روستای "مخلص‌آباد" فراهان افتتاح شد.

احمدرضا نوروزی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان در حاشیه این افتتاحیه سرمایه مهم بسیج را توکل برخدا، اعتماد به نصرت الهی، مردم‌داری و مردم باوری دانست و گفت: بسیج در همه مقاطع انقلاب اسلامی الگوهای موفق ارائه داده است.

وی با بیان اینکه بسیج‌ در حل مشکلات و خدمت صادقانه به مردم همواره پیشگام بوده که یکی از مصادیق آن مسکن محرومین است، افزود: گروه جهادی بسیج سازندگی فراهان در سه سال اخیر، مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی را در دستورکار قرار داده و سالیانه در این شهرستان بیش از ۳۰ واحد مسکونی را نوسازی و بازسازی کرده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان یادآور شد: همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی در فراهان واحدی به متراژ ۶۰ مترمربع در روستای "مخلص‌آباد" با پشتیبانی تسهیلات ارزان قیمت قرض‌الحسنه و بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همت گروه‌های جهادی بسیج احداث و به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی افتتاح و تحویل خانواده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار