رئیس جشنواره سرود فجر استان قم خبر داد:

تولید ۱۴ اثر فاخر در حوزه سرود و نماهنگ در قم/ تبدیل قم به قطب سرود کشور

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم گفت: با محوریت توسعه ارزش‌های انقلابی بیش از ۱۴ اثر فاخر سرود و نماهنگ توسط مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان تولید شده است.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۸۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

تولید ۱۴ اثر فاخر در حوزه سرود و نماهنگ در قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ هادی بادینلو در گفت وگویی با اشاره به برگزاری جشنواره سرود فجر استان قم، بیان داشت: با توجه به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱ کلیه تولیدات سرود بسیج استان قم با محوریت‌امید آفرینی و موضوعات مورد دغدغه نظام اسلامی مانند عفاف و حجاب، جمعیت و فرزند‌آوری، سبک زندگی شهدا، مهدویت و غیره تولید و آثار در شبکه‌های ملی و فضای مجازی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قم افزود: شعر و موسیقی خوب یکی از مشخصات بارز تولیدات مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی هنری بسیج است، که با تصویر‌سازی مناسب پیام خود را در قالب سرود به مخاطبان عرضه می‌کند.

بادیلنو ادامه داد: با ایجاد خانه سرود بسیج، ظرفیت‌های انسانی متخصص استان به این حوزه افزوده شد که تأثیر بسزایی در رشد و ارتقا کیفیت دومین جشنواره سرود فجر استان قم داشته است.

وی عنوان کرد: به واسطه ظرفیت‌های بسیار خوب استان در حوزه شعر، موسیقی و گروه‌های سرود متعدد امروز قم به قطب سرود کشور تبدیل شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر دوره‌های آموزشی ویژه خواهران و برادران در حوزه سرود در مرکز آفرینش‌های هنری برگزار شده است، گفت: شبکه‌های ملی نیز سفارشات متعددی در حوزه تولید سرود از مرکز آفرینش‌های هنری قم داشته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار