در هفته عقیدتی سیاسی و معلم برگزار شد:

آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از مربیان برتر عقیدتی ناحیه ابوذر مشهد + عکس

به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛ آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی ناحیه سپاه ابوذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ حجت الاسلام حسینی،استادحوزه در آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از مربیان برتر عقیدتی ناحیه ابوذر مشهدکه مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد با گرامیداشت مقام شامخ استاد شهید علامه مرتضی مطهری با اشاره به آیه" من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتطر و مابدلو تبدیلا" اظهارکرد :شهید مطهری یکی از مصادیق این آیه شریف است.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: علامه مطهری در میدان جهادتبیین سنگ تمام گذاشته اند و آنچه استاد مطهری علمااسلام را در دل ها ماندگار کرده است همین جهاد تبیین است و اکنون باید بیش از هر زمانی دیگر باید در عرصه جهاد تبیین فعال بود.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از امیر مؤمنان علیه السلام درباره لزوم رعایت حجاب وعفاف بیان کرد: امروز باید در عرصه جهاد تبیین باید دغدغه های مقام معظم رهبری ،امام راحل و شهدا را تبیین کنیم.و هرفردی را باید با شیوه و روش مخصوص به خود و از روی دوستی ومحبت باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار