بازدید جانشین فرمانده سپاه سلمان از فعالیت های گروه جهادی شهید شیردل در هیرمند

سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی از فعالیت های گروه جهادی دامپزشکی شهید محمد حسین شیر دل در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 3 بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۴۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در حاشیه بازدید سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان و سرهنگ غلامرضا ملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه استان از گروه جهادی شهید محمد حسین شیر دل در شهرستان هیرمند گفت: گروه های دامپزشکی در راستای رزمایش فاطمی 3 در میدان حضور یافته و در راستای واکسیناسیون دام فعالیت دارند.

وی افزود: یکی از گروه های فعال جهادی در عرصه دامپزشکی گروه جهادی شهید محمد حسین شیر دل است که در این رزمایش پون گذشته بی منت با هدف ارائه خدمات بهتر دامپزشکی به دامداران منطقه هیرمند پای کار آمده است.

سرهنگ فروغی با اشاره به این مطلب که در این اردوی جهادی بیش از هزار راس دام واکسینه شده است، ادامه داد: به علت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی یکی از وظایف ذاتی و خدمات مستمر سازمان دامپزشکی ایمن سازی جمعیت دامی علیه بیماری‌های خطرناک و واگیر دامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند بیان کرد: این بیماری‌ها گاهاً علاوه بر خسارات گسترده اقتصادی سلامت جامعه انسانی و امنیت غذایی را نیز تهدید می‌کند از این رو جهادگران دامپزشکی به صورت مستمر و در قالب طرح و برنامه‌های ابلاغی سازمان دامپزشکی جمعیت دامی را علیه بیماری‌های مختلف واکسینه می‌کند.

ارسال نظرات