خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج سازندگی ؛

نماینده ولی فقیه در ناحیه میامی با مجموعه جهادگران شهرستان میامی دیدار کردند

میامی _ نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی با مسئول مجموعه جهادگران شهرستان دردفتر امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام علی عزیزی امام جمعه شهر میامی در این دیدار با بیان اینکه اخلاص در عمل را مورد توجه قرار دارند و تصریح کردند: بسیج سازندگی همیشه در حال کار خیر بوده و بسیج و سپاه هر کجا کمبودی احساس کند وارد صحنه شده که بسیار مفید است.

وی بر اهمیت کار جهادی و حرکت‌های جهادی طبق فرمایشات مقام معظم تاکید کرد و افزود: فعالیت جهادی باید به دور از هرگونه آلودگی باشد که باعث خسارت به کار جهادی خالصانه می‌شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: امروزه گروه های جهادی نه تنها باید در عرصه های فرهنگی و عمرانی فعالیت داشته باشند، بلکه باید در زمینه های علمی و دانش بنیان هم گروه‌های جهادی فعال داشته باشیم و برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

 امام جمعه میامی ابراز داشت: بسیج سازندگی در این سالها خدمات برجسته ای ارائه داده که جوانانی با شوق و اشتیاق و با اخلاص برای خدمت رسانی به محرومان مشارکت می کنند که در این ۲۰ سال برای محرومیت زدایی، خدمات عمرانی، تولید و اشتغال تلاش های فراوانی دارند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار