خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

تقویت ایمان و بصیرت پیش نیاز مقابله با شبهات و توطئه های دشمنان است

سرهنگ غلامرضایی تقویت ایمان و بصیرت پیش نیاز مقابله با شبهات و توطئه های دشمنان است و گفت چون ما الگویی مانند شهید مطهری داریم در عرصه تربیت باید به گونه ای رفتار کنیم که در مردم تاثیر گذار باشد.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت شهید مطهری در امام زاده ساره مریم جوزدان نشست طرح ولایت با حضور سرهنگ غلامرضایی در جمع بسیجیان برگزار شد.
سرهنگ غلامرضایی کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما الگویی مانند شهید مطهری داریم، حالات علمی ما، حالت معلمی ما و حالت حضور ما در عرصه تربیت باید به گونه‌ ای باشد که بر جوانان تأثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان با القای شبهات اعتقادی و اقتصادی به دنبال سست کردن اعتقادات مردم هستند افزود: قدرت اصلی سپاه اعتقاد و عقیده‌ ای است که باید در دل‌ ها تقویت و از اعتقادات سطحی به یک اعتقاد معرفتی عمیق تبدیل شود
وی افزود : تقویت ایمان ومعنویت بصیرت واعتقادات عناصری مهم در مواجهه با شبهات است؛ اگر این عناصر تقویت نشود سبب می شود ناخلفان با ایجاد شبهات اعتقادی در مورد ولایت فقیه ایمان مردم متزلزل می کنند. دشمنان نظام از جنگ مسلحانه ناامید شدند جنگ را به صحنه اقتصادی کشاندند.
کارشناسان مسائل سیاسی گفت :
برای تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان و مقابله با دشمن باید از آموزه‌های اسلامی و شهدایی همچون شهیدان مطهری و سردار سلیمانی بهره بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار