خبرهای داغ:
مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک خبر داد؛

شنیدن مشکلات عزتمندان غرب شهرکرد

مسئولان کمیته امداد شهرستان شهرکرد، هیات رزمندگان اسلام و خانه احسان اشکفتک برای ارایه خدمت بهتر مشکلات 55نفر از عزتمندان غرب شنیدند.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۵۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: برای  رفع مشکلات و خدمت بهتر و مورد نیاز عزتمندان غرب شهرکرد، از برگزاری دیدار بدون واسطه نیازمندان با مسئولان خبر داد.

یوسف سلیمانی منفرد، ادامه داد: در این اقدام ارزشمند و خدا پسندانه،  55 نفر از عزتمندان مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا به 10نفر وجه بلاعوض، برای 25نفر وام کارگشایی از 15میلیون تا 30میلیون تومان تقدیم  و 10خانواده هم پس از بررسی تحت پوشش قرار گیرند و برای بقیه عزیزان نیز در خصوص تعمیر منزل و تامین وسایل منزل تصمیمات اتخاذ گردید.

مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک، از برگزاری جلسه با رئیس هلال احمر شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: در این نشست تصمیم های خوبی برای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان اتخاذ شد.

سلیمانی منفرد، با اشاره به استمرار کمک های مومنانه افزود: در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری در راستای کمکهای مومنانه دو دستگاه جاروبرقی توسط هیات رزمندگان اسلام اشکفتک تهیه و تقدیم دو خانواده معلول وبی سرپرست شد و نیز 4بسته معیشتی هم تهیه و تقدیم 4 خانواده عزتمند، همچنین یک تخته پتو دونفره و یک دست آرکوپال 6نفره 19پارچه، کت و شلوار نو به همراه دو عدد شلوار مردانه و کفش و یک عدد کمربند تحویل یک خانواده نیازمند گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار