فرمانده سپاه نکا خبر داد

فعالیت ۴۳۰ گروه جهادی در شهرستان نکا / ۴۳ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل شد

ساری- فرمانده سپاه نکا از فعالیت ۴۳۰ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۳ واحد مسکونی به همت گروه‌های جهادی شهرستان احداث و به محرومین آبرومند تحویل شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

فعالیت ۴۳۰ گروه جهادی در شهرستان نکا / ۴۳ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ علی نجفی در آغاز رزمایش  جهادگران فاطمی ۳ در این شهرستان نکا که در سالن همایش ابوریحان بیرونی برگزار شد از فعالیت ۴۳۰ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۴۳ واحد مسکونی به همت گروه‌های جهادی شهرستان  احداث و به محرومین آبرومند تحویل شد.

فرمانده سپاه شهرستان نکا با اعلام اینکه هم اکنون ۴۵ واحد مسکونی از سوی بسیج سازندگی شهرستان نکا در دست تعمیر و باز سازی قرارداد، افزود:: فعالیت‌های گرو‌های جهادی تعطیلی ندارد.

سرهنگ نجفی در ادامه از ساماندهی ۱۵ یادمان و گلزار شهدا در شهرستان نکا هم خبر داد و اضافه کرد: از سوی گروه‌های جهادی سال گذشته بیش از ۱۴ هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان نکا ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی گرو‌های جهادی تصریح کرد: این نهاد مقدس سازندگی؛ مأموریت‌های ویژه‌ای را در دست انجام دارد که مهمترین آن محرومیت زدایی و  آب رسانی به مناطق محروم است.

گفتنی است،در پایان این همایش از فرماندهان گرو‌های جهادی بسیج قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار