مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در گفتگو با بسیج خبر داد:

خدمات دهی رایگان ۱۴ گروه جهادی پزشکی به مردم مناطق محروم

ساری- مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل از حضور ۱۴ گروه جهادی بسیجیان جامعه پزشکی وسلامت در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۴۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عباس اقوامی در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل از حضور ۱۴ گروه جهادی ونقش آفرینی بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی وسلامت در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد و گفت: این رزمایش با پشتیبانی هلال احمر، بهداشت ودرمان، انتقال خون، مراکز درمانی دولتی و خصوصی و سپاه آمل در ۱۴ منطقه هدف درحال اجراست.

به گفته مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل  خدمات پزشکی عمومی و چندتخصصی، پرستاری، مامایی، مشاوره، آموزش، دندان پزشکی و دارو رایگان به نیازمندان و محرومان جامعه ارائه می‌شود.

اقوامی در ادامه گفت:گروه‌های جهادی قرارگاه عملیاتی جهادی و پشتیبانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این گروه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات پزشکی در سطح کشور است که در جهاد امید آفرینی فاطمی ۳ با تمام بضاعت در عرصه‌های مختلف بهداشتی ودرمانی به ارائه خدمت رایگان مشغول هستند.

مدیربسیج جامعه پزشکی وسلامت ضمن اشاره به فعالیت‌های یک ساله‌ی این گروه‌های جهادی، گفت: گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی وسلامت در دوره یکساله به بیش از ۱۰۰ هزار نفر را در قالب اعزام بسیجیان در داخل و خارج کشور و مناطق و محلات کمتر برخوردار، خدمات تخصصی، تشخیصی و فوق تخصصی پزشکی و ویزیت بیماران، آموزش و دارو و درمان و ۸۰۰ بسته معیشتی به صورت رایگان ارائه کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها