خبرهای داغ:

متربیان سرخه از سرگروه های حلقات خود تجلیل کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) از برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در حلقات صالحین پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۰۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تکریم سرگروه های عرصه تعلیم و تربیت؛ ویژه برنامه هایی با حضور متربیان در پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) خواهران در سرخه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری برنامه هایی در طی هفته معلم با حضور متربیان، سرگروه های حلقات صالحین و فرمانده پایگاه برگزار شد.

در این مراسم، متربیان با تبریک روز معلم به همه سرگروه ها این هفته را گرامی داشتند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها ضمن تقدیر و تشکر از تلاش سرگروه ها در طول یک سال گذشته در تربیت مؤثر و کارآمد متربیان با اشاره به آیات قرآنی اظهار کرد: نخستین معلم و تربیت کننده انسان، خداوند تبارک و تعالی بوده و سپس پیامبران الهی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم این وظیفه را به عهده داشته‌اند.

او افزود: سرگروه ها در حلقه ها بسیار تلاش و کوشش دارند تا متربیان را با اهداف علم و پرورش آشنا سازند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسالت سرگروه ها در تربیت و تعلیم متربیان بیان داشت: نقش سرگروه در تعلیم و تربیت متربیان بسیار مفید و امید آن داریم که نسبت به سال گذشته تعداد متربیان در حلقه ها افزایش یابند.

گفتنی است این مراسم ها در حلقه های شهید حسن معمار، محمدباقر فخری، علیرضا ابراهیمی و شهیدان قاضی برگزار و هدایایی از سوی متربیان به سرگروه ها اهدا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها