خبرهای داغ:
تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بهارستان + تصاویر

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج در شهر بهارستان برگزار شد.

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج در مسجد امام رضا(ع)شهر بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۷۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان: به همت معاونت عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) و حوزه مقاومت بسیج ابوذر(ره) مراسم گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی بسیج در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیاتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) افزود: اینکه روز معلم را با مناسبت یاد شهادت یک معلمِ بزرگ قرار داده‏اند، برای ما درس‏ آموز است؛ این یک حرکت نمادین است؛ یعنی عظمت کار تعلیم و تربیت در آن حدی است که آمیخته‏ای از کار فکری و علمی و حضور در میدانهای اساسی زندگی- آن‏چنانی که در حیات شهید مطهری (رضوان اللَّه تعالی علیه) مشهود بود- نقطه‏ی مطلوب این شغل شریف و این کار بزرگ است.
وی در ادامه بیان داشت: معلم یعنی کسی که در دل انسان یک چراغی را روشن می‏کند و او را از جهالتی به دانایی و معرفتی رهنمون می‏شود؛ این معنای معلم است. این بزرگترین چیزی است که در حیات انسان قابل تصور است.
نمونه آن، معلمِ شهیدِ عزیزِ امروز ما، یعنی شهید مطهری است که با دانش خود، با فکر عمیق و نیرومند خود، ابعادی از مسائل اسلامی را در بخشهای مختلف حلاجی کرد، بررسی کرد، روشن کرد و در خلال دهها کتاب باارزش، این‏ها را در اختیار ما قرار داد. وقتی محاسبه می‏کنیم، هرکدام از این بخشهایی را که شهید مطهری به آن وارد شده است و بررسی عمیق و عالمانه کرده است و در اختیار ما گذاشته است، چراغی است که این مرد بزرگ در ذهن ما و در دل ما روشن کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها