خبرهای داغ:
در گفتگو با خبرگزاری بسیج ؛

جهادگری که با خدمت به مردم، خادم شهدا شد

مسئول گروه جهادی شهید عزت الله رسولی بسیج سازندگی سپاه مسجد سلیمان می گوید؛ به عزت نام شهیدی که بعد از ۳۱ سال مفقودی، وارد مسجدو پایگاه ما شد، از آن زمان تاکنون در کارهای جهادی و فرهنگی گروه ما به نام این شهید بزرگوار شایستگی خدمت به مردم به ویژه مردم مستضعف پیدا کردیم.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ زیبا سعیدی، مسئول گروه جهادی شهید عزت الله رسولی و فرمانده پایگاه حضرت نرجس (س) است او در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی می گوید: فرزند جانباز هستم، از سال ۹۲ که مسجد محله مان تاسیس شد، شروع به فعالیت های فرهنگی و کارهای جهادی کردم، آن زمان به تنهایی و با تعداد نفرات محدودی فعال بودیم، همان سال پیکر مطهر شهید عزت الله رسولی، شهید که بعد از ۳۱ سال مفقودی شناسایی و به وطن برگشت و او را به زادگاهش آوردند، مسجد محله ما میزبان این شهید بزرگوار بود، از آن زمان که عطر وبوی این شهید در این مسجد و پایگاه ما پیچید تصمیم گرفتم به مدد نام مسجد مان که به نام فاطمه الزهرا (س) است و با برکت نام این شهید بزرگوار خدمت کنم.

 

او ادامه می دهد: خدارا شاکریم از آن زمان تا کنون توفیق پیدا کردیم به مردم محلات و مناطق محروم اطراف مان کمک کنیم ، مسجد و پایگاه ما در کمپ کرسنت کوی المهدی است، آن زمان گروه جهادی با این عنوان امروزی مطرح نبود ولی ما فعالیت های خود را داشتیم.

 

خانم سعیدی  عنوان می کند: از سال ۹۵ جز اولین گروه های جهادی بودیم که در سامانه ثبت شدیم و به نام عزت مند شهید عزت الله رسولی مزین شدیم، مرتب هم به مادر این شهید بزرگوار سر می زنیم و ادای دین می کنیم، اکنون ۱۰۰ نفر در گروه جهادی ما و اقدامات خیرخواهانه مثل کمک مومنانه، تامین هزینه درمان، حمایت از خانوارهای بی سرپرست و بد سرپرست، دانش آموزان نیازمند و... فعالیت می کنیم.

 

 

 

مسئول گروه جهادی شهید عزت الله رسولی عنوان می کند: اینقدر این شهید بزرگوار در اقدامات جهادی ،کمک های مردمی و فرهنگی مذهبی ما را یاری کرد تصمیم گرفتم تا زمانی که زنده ام در راه شهدا گام بردارم.

 

خانم سعیدی ادامه می دهد: بهمن ماه سال گذشته از سوی به یاری خداوند وعزت مندی این شهید بزرگوار، توفیق پیدا کردم و به عنوان مسئول کمیته خادمین شهدا منصوب شدم تا خدمت گذار خانواده شهدا و مردم محروم باشم و عهد بسته ام تا زنده ام خادم مردم و شهدا باشم.

 

او در ادامه اقدامات و فعالیت های محرومیت زدایی گروه جهادی خود را عنوان می کند؛

 

فعالیت های سال ۱۴۰۲ گروه جهادی شهید عزت اله رسولی؛ اهدا کالا برگ خرید البسه و کفش، تهیه و توزیع نان صلواتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و به ۴۰۰ خانوار( بی سرپرست و بدسرپرست) و بین عموم شهر، تهیه و توزیع پخت غذای نذری در شب ۲۳ قدر ماه مبارک رمضان به تعداد ۱۰۰ خانوار، تهیه و توزیع البسه و بسته معیشتی به مناسبت عید سعید فطر،مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به خانواده های بیمار و بی سرپرست و بدسرپرست اهداشد.

 

فعالیت های گروه جهادی شهید عزت اله رسولی از ناحیه مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۱ هم بدین شرح است؛

 

تهیه و توزیع بسته معیشتی(خشکبار) به ۷۷۸ خانوار، تهیه و توزیع گوشت گوسفند نذری به ۲۰۰ خانوار بی سرپرست و بدسرپرست به مناسبت های (تاسوعا و عاشو را و اربعین حسینی و ماه مبارک رمضان) ۱۰ راس گوسفند، تهیه و توزیع نان صلواتی به مبلغ ۸ میلیون تومان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بین خانواده های ایتام و نیازمندان و عموم شهرستان به مدت ۵ روز نانوایی ها رایگان پخت کردند.

 

تهیه و توزیع البسه و کیف و کفش بین خانواده های ایتام و کم برخوردار، کمک هزینه تحصیلی دانش اموز بی سرپرست به مبلغ یک میلیون تومان و همچنین تهیه البسه و بسته معیشتی، کمک هزینه درمانی به چند خانواده بیماران مغز استخوان و کلیه و کبد و قلبی ، تهیه و توزیع آرد بین خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی مذهبی(سجاده، مهر نماز و قران و مفاتیح و تسبیح و چفیه و تقویم و دفتر و خودکار و..به تعداد ۱۰۰ نفر، دیدار با خانواده های شهدا و اهدای هدایا،تهیه و توزیع مرغ به ۸۰ خانوار بی سرپرست و بد سرپرست صورت گرفت.

جهادگری که با خدمت به مردم، خادم شهدا شد

جهادگری که با خدمت به مردم، خادم شهدا شد

 

جهادگری که با خدمت به مردم، خادم شهدا شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها