مسئول گروه جهاد طلاب شهید مولوی جنگی زهی زاهدان:

دست های وحدت آفرین طلاب شیعه و سنی در زمایش جهادگران فاطمی 3 در زاهدان

از سال ۱۳۹۳ فعالیت گروه جهادی طلاب شهید مولوی جنگی زهی در زاهدان با حضور طلاب شیعه و سنی زیر نظر ناحیه مقاومت ویژه بسیج سپاه زاهدان فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۲۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

مولوی یوسف گرگیچ، مسئول گروه جهادی طلاب شهید مولوی جنگی زهی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که خدمت رسانی و کمک به محرومین و نیازمندان از اولویت های مهم این گروه جهادی است افزود: در قالب رزمایش جهادگران فاطمی3،  20 نفر از اعضای گروه جهادی شهید جنگی‌زهی با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان در جامعه به نقاط محروم  زاهدان اعزام  و به ارائه خدمات ضروری در این نقاط می‌پردازند.

وی با اشاره به این مطلب که طلاب شیعه و سنی با ساخت مدارس و فعالیت‌های عمرانی یاری‌گر محرومان در مناطق دورافتاده هستندگفت: گروه جهادی شهید مولوی جنگی زهی در راستای کمک به محرومین با روحیه ایثار، جهاد و از خودگذشتگی در میدان خدمت رسانی حضور پیدا کرده اند.

مولوی یوسف گرگیچ با تاکید بر اینکه  برادران شیعه و سنی در کنارهم برادرانه و خالصانه برای رضای خدا گام بر میدارند و تلاش می کنند، ادامه داد: ساخت خانه عالم، فراهم کردن امکانات اساسی و ضروری روستائیان نظیر سرویس بهداشتی، خانه عالم، تعمیر و ساخت مدرسه از جمله خدمات گروهای جهادی در روستاها است.

مسئول گروه جهادی شهید جنگی زهی تصریح کرد: کار جهادی شیعه و سنی، زن و مرد نمی‌شناسد، مردم  در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و از میهن اسلامی دفاع کردند، امروز مردم ولی نعمتان ما هستند و باید خدماتی که در شان آنها است را بدون منت انجام دهیم و در این شرایط سخت لبخند را به لب آنان بنشانیم.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۳ فعالیت گروه جهادی طلاب  شهید مولوی جنگی زهی  در زاهدان آغاز شده و تاکنون با حضور طلاب شیعه و سنی تحت نظر ناحیه مقاومت ویژه بسیج سپاه زاهدان  تداوم یافته است، تصریح کرد: عمده فعالیت‌های گروه جهادی طلاب شهید مولوی جنگی در راستای محرومت زدایی، ساخت مسکن محرومان، خانه عالم، مسجد سازی، کمک‌های مومنانه، توزیع سبدهای کمک معیشتی و غیره در سطح شهر و حاشیه کلان شهر زاهدان، است.

این مسئول با اشاره به اینکه در کنار حمایت‌های برخی از نهادهای دولتی و نظامی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ظرفیت خیرین و مردم در روند اجرای فعالیت‌ها بهره گیری می‌شود،تصریح کرد: افرادی هستند که حتی با شغل کارگری قلکی را برای امور خیر در نظر گرفته و با پر کردن آنها، قلک‌ها را برای انجام فعالیت‌های جهادی تحویل گروه جهادی می‌دهند که جا دارد از تمام خیرین و نهادهایی که در این مدت در کنار این گروه جهادی بوده‌اند و به نوعی حامی ما بودند، تشکر کنم و از سایر نهادها نیز بخواهم در این موضوع ورود پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار