در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان مهریز مطرح شد

مهمترین راهبرد دشمن حمله به زن و مادر است که رکن اصلی خانواده است

قره چاهی مهمترین راهبرد دشمن را حمله به زن و مادر که رکن اصلی خانواده است و تقلیل نسل شیعه عنوان نمود و هشدار دادکه ما چگونه نام خود را ولایی می‌دانیم در حالی که توجهی به این خطر بزرگ نداریم و...
کد خبر: ۹۵۱۱۱۷۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  یزد، حجه الاسلام والمسلمین قره چاهی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری به نقشه ابلیس ولشکریانش در آخرالزمان پرداخت.
وی یهود و صهیونیسم را دشمن ردیف اول مسلمانان معرفی کرد، و عنوان کرد که یهود در پروتکل‌های خود برای نابودی غیر یهود برنامه ریزی نمودند.
قره چاهی مهمترین راهبرد دشمن را حمله به زن و مادر که رکن اصلی خانواده است و تقلیل نسل شیعه عنوان نمود و هشدار دادکه ما چگونه نام خود را ولایی می‌دانیم در حالی که توجهی به این خطر بزرگ نداریم و رهبر معظم انقلاب از فکر این خطر بزرگ و آینده کشورمان خواب ندارند.
قره چاهی در پایان به فروپاشی خانواده و انواع ازدواج در غرب پرداخت و افزود دنیای غرب رذالت را به جایی رسانده که ازدواج با حیوانات در دستور کار قانونی شدن آنهاست و قصد دارند این مدل‌ها را در کشور‌های اسلامی نیز پیاده نمایند.

ارسال نظرات