معاون سیاسی – اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان :

جمعیت هلال احمر، یکی از نهادهای تاثیرگذار ترویج و فرهنگ‌سازی در جامعه است

شریفی گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظیفه دینی و الهی گام برمی دارد و در این جهت لازم است در حوزه جهاد تبیین یشتر تلاش کند، چرا که یکی از مهمترین مراکز سعادت ملت، جوانان هستند و جوانان از طهارت فکری برخوردار و موتور پیشران کشور اند.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۷۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست روشنگری و گفتمان سازی با موضوع جهاد تبیین با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته هلال احمر با حضور سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، سردار باغبانی عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، اعضای شورای معاونین، کارکنان، اعضا و داوطلبان هلال احمر در سالن جلسات آیت الله غیوری برگزار شد.

رضا شریفی، معاون سیاسی – اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان درجمع کارکنان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و پرداختن به شعارهای اساسی انقلاب، بیان کرد: بنا به فرمایش رهبری کار فرهنگی باید خودجوش و مستمر باشد و در اجرای اقدامات اجتماعی از تمام ظرفیت های موجود در جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به توان و ظرفیت جمعیت هلال احمر در اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی افزود: جمعیت هلال احمر، یکی از نهادهای تاثیرگذار در عرصه ترویج و فرهنگ‌سازی در جامعه است.

شریفی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در راستای وظیفه دینی و الهی گام برمی دارد و در این جهت لازم است در حوزه جهاد تبیین یشتر تلاش کند، چرا که یکی از مهمترین مراکز سعادت ملت، جوانان هستند و علت این است که جوانان از طهارت فکری برخوردار و موتور پیشران کشور هستند.

معاون سیاسی- اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در پایان بر ضرورت رفع مشکلات مردم مناطق کم برخوردار تأکید کرد و با قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و بزرگترین نعمت برای خانواده بزرگ هلال احمر بر اساس اصول هفتگانه، خدمت به مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار