مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیح سپاه درگز با حضور در خانه رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
دیدار جمعی از مسئولان سپاه درگز با رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیح سپاه درگز با حضور در خانه رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید جعفر احمدی در این دیدار صمیمی و عاطفی با تجلیل از فداکاری و ایثارگری خانواده رزمندگان و شهدا گفت: از دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، روحیه و قوت می گیرم و این دیدارها باعث برکت برای ما و مردم است و دعای این عزیزان، ملت ایران را در برابر همه بدخواهان و دشمنان پیروز می‌کند.

وی با تجلیل از فداکاری و ایثارگری رزمندگان اظهارکرد: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای متجاوزان و قدرت‌های بزرگ بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان و اراده دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

خاطر نشان می شود در این دیدار از خانواده های معظم قربان قلی جعفری، غلامحسن پروانه، رجب علی مسعودی، ابراهیم پوزن، ابراهیم توان و اکبر دخت رضا زاده تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها