خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

استاد مطهری از افراد تاثیرگذار و و رهبران فکری انقلاب اسلامی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: استاد مطهری از افراد تاثیرگذار و و رهبران فکری انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و ریاست شورای انقلاب را تا شهادت برعهده داشت.
کد خبر: ۹۵۱۱۵۹۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) همدان ضمن برزگداشت استاد مطهری اظهار کرد: استاد شهید مرتضی مطهری از شاگردان علامه طباطبایی و امام خمینی (ره) بودندکه از افراد تاثیرگذار و و رهبران فکری انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و ریاست شورای انقلاب را تا شهادت برعهده داشت.

وی با بیان اینکه شخصیت‌هایی مانند امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی و آیت الله خامنه‌ای از شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری تجلیل کردند، گفت: استاد بزرگ اخلاق علامه تهرانی عنوان می‌کند استادمطهری کسی است که پس از یک عمر درس و بحث و تدریس و خطابه و کتابت و موعظه و تحقیق و تدفین در امور فلسفه و... چند ساله آخر عمر چون شمعی که دائماً بسوزد و آب شود پای در میدان اتصال به باطن و ارتباط با خدای منان و پیوستن به اهل الله و اولیای خدا بود که نشانه سیر و سلوک شهید مطهری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امام خمینی (ره) استاد مطهری را پشتوانه محکم و درختی ثمر بخش برای حوزه‌های دینی، علمی و اسلامی و خدمتگزاری سودمند برای ملت و کشور دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار