فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با هفته بسیج سازندگی در روستاهای محروم شهرستان سیریک

سرهنگ دوم پاسدار علی خادمی نژاد، رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان بندرسیریک در۶ روستا برگزار می شود
کد خبر: ۹۵۱۱۶۱۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار علی خادمی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت، رزمایش جهادگران فاطمی۳ با حضور گروه های جهادی و دستگاه های خدمات رسان شهرستان در شش روستا به مدت چهار روز برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اضافه کرد، این رزمایش از روز چهارشنبه تا شنبه بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه در شش روستای سرارو، همزانگ،دوجمیلان، گندمی،زمین ملا و بندگرمان برگزار می شود.

خادمی نژادافزود،در طول رزمایش گروه های جهادی و دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای مردم این شش روستا اقدامات در زمینه محرومیت زدایی و عمرانی، پزشکی بهداشتی و سلامت، علمی، آموزش و پژوهش، فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اقتصادی و مقاومتی و کمک های مومنانه ارائه خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه سیریک در پایان گفت، برای بانوان این روستا نیز گروه های جهادی خواهر در زمینه هایی که مورد نیاز است اقدامات جهادی را انجام میدهند و جمعیت روستاهای که در این رزمایش به آنان خدمات رسانی خواهد شد بیش از دو هزار نفر خواهد بود که امیدواریم این اقدامات مرضی خداوند متعال باشد و در ادامه نیز مردم و گروه های جهادی و دستگاه های خدمات رسان از این اقدامات خوشحال و رضایت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار