فرمانده سپاه کربلا:

از سال گذشته تا به امروز ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک مومنانه شد

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه ساری ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سال گذشته تا به امروز در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کمک کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۴۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

از سال گذشته تا به امروز ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک مومنانه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین نهضت کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه بزرگداشت بسیج سازندگی و سومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعدازظهر امروز در مصلی شهرستان ساری برگزار شد.

سردار مسلمی در این مراسم، با اشاره به اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه به فرمان مقام عظمای ولایت در حال اجرا است، با قدردانی از همه خیرین و مردم در این رزمایش گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز اگر همه مدیران در سطوح مدیریت راهبری و راهبردی، منویات رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف را اجرا می‌کردند، در کشور مشکلی پیش نمی‌آمد، افزود: مسئولان و نیرو‌های جهادی در زمان امام راحل، منویات امام را اجرا می‌کردند که نمونه آن را در جنگ تحمیلی و عملیات‌های دفاع مقدس دیده می‌شد که فرمان امام  روی زمین نمی‌ماند.

سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه برخی مدیران در سال‌های گذشته هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر تهاجم فرهنگی را گوش نکردند، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا حق دارند درباره اجرایی نشدن مسائل فرهنگی از مسئولان شاکی باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به گلایه‌های یکی از مادران شهدا درباره بدحجابی، اضافه کرد:باید مجری فرمان رهبر معظم انقلاب در هر عرصه‌ای باشیم.

از سال گذشته تا به امروز ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک مومنانه شد
سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: سپاه ساری ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سال گذشته تا به امروز در قالب بسته‌های معیشتی و کارت هدیه و ... بین نیازمندان توزیع کرد.

به گفته سردار مسلمی بسیج در هر عرصه ای ورود پیدا کرد، در آن موفق شد و سپاه به وجود بسیج که قدرت نرم است افتخار می کند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: کرونا در ایران با تفکر بسیجی و جهادی کنترل شد.

 در طی این مرحله از رزمایش احسان و همدلی که به همت سپاه شهرستان ساری برگزار شده، ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار مرکز استان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار