مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در ارومیه گفت: دانش آموزان و دانشجویان افسران جنگ نرم و معلمان و استادان فرماندهان جنگ نرم می باشند.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۴۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

 سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف که در ارومیه برگزار شد بیان نمودند؛   در واقع پنج مرحله تمدنی که توسط امام خامنه ای "مدظله اله عالی"بیان گردیده است، مدیون زحمات و نتایج عملکرد گرانقدر معلمان است. معلم موجودی نامیراست زیرا که وجود و روح خود را صرف تعلیم و تربیت دانش آموزان می نماید.

باستان گفت:دانش آموزان و دانشجویان افسران جنگ نرم معلمان و استادان فرماندهان جنگ نرم می باشند در ادامه و طی دیدار با فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی سردار باستان ضمن تقدیر و تشکر از آنها ، بابیان اینکه همه ما در حوزه جهاد تبیین تکلیف داریم،درعرصه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تکلیف داریم، در رسیدگی به دانش اموزان نیازمند تکلیف داریم و درهمراهی معلمان تکلیف داریم... 

وی خطاب به فرماندهان واحد افزودند درخواستی که ازشما دارم این است در بحث جهاد تبیین همراه با ارکان مدرسه، مدیران و معاونین پرورشی بوده و آنها را یاری نمایید. 

سردار باستان همچنین گفتند یکی دیگر از موارد بحث عفاف و حجاب  است.  عفاف و حجاب مختص دختران نیست، مختص مدارس دخترانه نیست مختص مدارس دخترانه و پسرانه است  برای حوزه عفاف و حجاب برنامه دقیق داشته باشیم البته برای فعالیت در عرصه عفاف و حجاب با رویکرد جهاد تبیین  ایشان خاطرنشان کردند   بحث جهاد تبیین،اقدام در حوزه عفاف و حجاب و تبیین و روشنگری جزو وظایف اصلی فرماندهان واحد بشمار می رود  سردارباستان درخواست سوم خود را از فرماندهان واحدهای بسیج دانش اموزی  اینگونه بیان کردند:  یکی دیگر از موارد امید افرینی است  ایشان گفتند که می توان با برنامه ریزی خوب و موثر  در عرصه های مختلف ما می توانیم امید را به جامعه دانش اموزی بازگردانیم

ارسال نظرات