فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد:

ولایت پذیری یعنی اجرای بی چون و چرای فرامین رهبر معظم انقلاب

ساری-فرمانده سپاه کربلا گفت:نباید برای عمل کردن به فرامین رهبر معظم انقلاب سلیقه‌ای عمل کرد. ولایت پذیری وقتی معنا پیدا می‌کند که منویات رهبر معظم انقلاب را بی چون و چرا اجرا کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

۵ واحد خانه محروم در محمودآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مراسم افتتاح ۵ واحد خانه محروم در روستا‌های محمودآباد، ضمن قدردانی از همه کسانی که در این کار و خیر و برکت مشارکت داشتند، گفت: هرجا روحانیت پیشقدم بود، برکت در کار‌ها دیده و باور‌های دینی در کار نهادینه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بهترین لحظات عمر آدم،خوشحالی و رضایتمندی مردم است، افزود: همه ما با این کار در حال اجرای فرامین منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت گزاری به مردم و محرومیت زدایی هستیم.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به تلاش و همت گروه‌های جهادی در محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی موجب خوشحالی امام زمان (عج) می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه اگر ما فرمان نائب امام زمان (عج) را اجرا کنیم، خیلی از مشکلات حل می‌شود، اضافه کرد: برخی مسئولین منویات رهبر معظم انقلاب را می‌شنوند، اما به آن عمل نمی‌کنند.

سردار مسلمی به هشدار‌های رهبر معظم انقلاب مبنی  بر تهاجم فرهنگی، اشاره کرد و گفت: اگر در سال ۷۶ به هشدار‌های معظم له  در باره تهاجم فرهنگی عمل می‌شود، امروز به جنگ شناختی دشمن نمی‌رسیدیم.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه منویات رهبر معظم انقلاب حکم قطعی و قابل اجرا است و نباید منتظر بخشنامه و دستور العمل ماند، خاطرنشان کرد:نباید برای عمل کردن به فرامین رهبر معظم انقلاب سلیقه‌ای عمل کرد. ولایت پذیری وقتی معنا پیدا می‌کند که منویات رهبر معظم انقلاب را بی، چون و چرا اجرا کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار