مراسم بزرگداشت هفته معلم و استاد شهید مرتضی مطهری در پایگاه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت مقام شامخ شهید مرتضی مطهری مراسمی با حضور بسیجیان و فرهنگیان در پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۲۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم، مراسم تجلیل از معلمان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه همراه با برنامه های متنوع با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین بسیج برگزار شد.

قرائت قرآن توسط نوجوان حلقه ی شهید محمدحسین احسانی، قرائت دکلمه ای در زمینه سپاس از معلم مخصوصا معلم های بسیجی پایگاه و زیارت آل یاسین از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

در ادامه برنامه گروه سرود نوجوانان حلقه ی شهید محمدحسین احسانی سرود زیبایی در وصف معلم اجرا کردند.

مهدوی نژاد در سخنان خود با ضمن تقدیر از معلمان اظهار کرد: اولین استاد انسان آموزگار و دومین آن تجربه است. هرچه معلم به ما بیاموزد، هم به ما می آموزد؛ به تجربه تبدیل می شود. پس تجربه آموزگار مادام العمر همراه انسان خواهد بود.

او افزود: همه چیز در استمرار به دست می آید یعنی باید ابتدا دانش هرچیزی را کسب کنیم و سپس به تجربه کافی در آن دست یابیم .

 لازم به ذکر است در این برنامه با هدف بالا بردن کیفیت و کمیت جذب و پذیرش در سال تحصیلی آینده، تبلیغ چهره به چهره که از موثرترین روش های تبلیغ پذیرش حوزه است، توسط طلاب مدرسه علمیه نجمیه سرخه در پایگاه انجام شد.

در پایان نیز با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر (س) از معلم های بسیجی پایگاه و سرگروه های حلقات صالحین تجلیل و هدیه ای از طرف فرمانده پایگاه به معلم های بسیجی، سرگروه های حلقات صالحین و مربی مهد فرشته های آسمانی پایگاه اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم از نرگس فیض جهادگر نمونه عرصه خدمت و سازندگی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار