خبرهای داغ:

از برپایی جهاد علمی تا آزمایش های علمی در حلقه صالحین سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان متوسطه و انجام آزمایش های علمی در حلقه صالحین شهید ابراهیم هادی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۵۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این برنامه و دیگر برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مشارکت بسیجیان در پایگاه با مداحی علیرضا ادهم از جوانان بسیجی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) در محله کلان سرخه برگزار و تنظیم صوت و نور پردازی جایگاه به همت گروه فرهنگی پایگاه انجام شد.

او افزود: حلقه شهید ابراهیم هادی همراه با محفل انس با قرآن کریم توسط متربیان و قرائت قرآن و خواندن خاطره ای از شهید ابراهیم هادی و خواندن و تفسیر یک حکمت از نهج‌البلاغه توسط محمد عربی سرگروه این حلقه برگزار و در پایان آزمایش های جذاب علمی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در راستای برپایی جهاد علمی به همت مسوول علمی پایگاه، کلاس تقویتی ریاضی پایه هشتم و کلاس تقویتی انگلیسی پایه نهم توسط بسیجیان پایگاه تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

امامی با اشاره به فعالیت خادم الشهدای شهرستان سرخه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پنج شنبه هر هفته پایگاه میزبان مهمانان شهدا در گلزار شهدا شهرستان هستن، این هفته نیز میزبانی از شهدا به همت بسیجیان این پایگاه همراه با پخش قرآن، زیارت عاشورا، مداحی صوتی و تصویری و نماهنگ های شهدایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری حلقه ی کتابخوانی با محوریت شهید سلیمانی بیان داشت: در این هفته فعالیت ورزشی بسیجیان در قالب بازی های فوتبال دستی، والیبال و اجرای برنامه و بازی های مفرح در حلقه نونهالان اجرا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: جهادگران بسیجی پایگاه در جهت رنگ آمیزی کانون شهید رجایی شهرستان با مدیریت کانون دیدار کرده و کلیه ریسه های تکیه و مسجد امام هادی توسط اعضای کارگروه فرهنگی جمع آوری شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار