مسئول بسیج سازندگی فراهان اعلام کرد

ایجاد اشتغال برای 582 نفر با تسهیلات بسیج سازندگی/ اجرای طرح "جاماندگان از تحصیل" در فراهان

مسئول بسیج سازندگی فراهان گفت: از سال ۹۹ تا امروز با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی فراهان برای ۵۸۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۱۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

احمدرضا نوروزی مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراهان؛ با اشاره به فعالیت‌های جهادگران بسیج سازندگی این شهرستان گفت: در شهرستان فراهان ۱۳۹ گروه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.
وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی سبب تقویت روحیه ایمان و کار در جوانان می‌شود و کار جهادی بستر مناسبی برای تربیت فرزندان انقلابی و مدیران آینده انقلاب اسلامی است، افزود: تقویت روحیه ایمان، کار و تلاش در قالب این اردوها میسر می‌شود. خدمات‌رسانی به مردم محروم حاشیه شهرستان تنها با روحیه جهادی و بسیجی میسر است.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان در ادامه بیان کرد: بسیج سازندگی شهرستان فراهان در حال حاضر با ۳۲ دستگاه اداری در حال همکاری است.
نوروزی با اشاره به بازسازی و نوسازی بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی ولی نعمتان انقلاب اسلامی در سال های اخیر در فراهان گفت: تاکنون ۱۰۰ واحد مسکونی با پشتیبانی سازمان بسیج سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در شهرستان فراهان‌ بازسازی و نوسازی شده است.

وی با تقدیر از جهادگران فراهانی و حضور ویژه اقشار مختلف در سیل ۱۴۰۱ روستای آهنگران افزود: جهادگران فراهانی از همان ساعات نخست با حضور در منطقه خدمات اولیه را انجام دادند و در حوزه های مختلف امداد رسانی کردند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان تصریح کرد: جهادگران با تخلیه گل و لای، تعمیر ۳۸۶ وسایل برقی، شستشوی ۴۸۰ تخته فرش به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند.
نوروزی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در حوزه خدمت رسانی در سیل آهنگران گفت: اکنون واحد های مسکونی در روستای آهنگران بازسازی و نوسازی شده است.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فراهان به خدمات دیگر بسیج سازندگی در عرصه های کمک مؤمنانه و تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: از سال ۹۹ تا امروز ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی ارائه شده و برای ۵۸۲ نفر اشتغال ایجاد شد و تا پایان تیر ماه ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود.

نوروزی از برگزاری طرح "جاماندگان از تحصیل" در فراهان خبر داد و گفت: طرح جاماندگان از تحصیل به زودی با حضور گروه های جهادی بسیج دانشجویی در سطح روستاها و مدارس فراهان به صورت رایگان برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی فراهان در پایان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عدم بررسی و مسکوت ماندن طرح تبصره پیشنهادی ایثارگری جهادگران بسیجی گلایه کرد و خواستار بررسی هرچه سریع تر در این زمینه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات