به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت

امدادگران جوانان وداوطلبان هلال احمر بهاباد تجلیل شدند

در آئینی که با حضورفرماندار، معاون فرماندار، بخشدار بخش آسفیچ، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی ازمسئولان درخانه سنتی دالونه برگزارشد از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۲۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانداربهاباد درآئین تجلیل از امدادگران جوانان وداوطلبان جمعیت هلال احمر بهاباد درسخنانی ضمن تبریک هفته هلال احمر از تلاش‌ها وخدمات این قشر از جامعه در مراحل بحرانی قدردانی کرد واظهارداشت: امدادگران جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف شهرستان در خط مقدم بوده‌اند و در راستای نجات جان همشهریان خود تلاش کرده‌اند که بسی جای قدردانی وتشکرازاین عزیزان رادارد.
علیرضا تیموری با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر مشعل ایثار و فداکاری را روشن نگه داشته‌اند افزود: کارکنان و داوطلبان هلال احمر به شغل و فعالیت خود به عنوان یک هدیه الهی نگاه کنند، زیرا برای کمک به همنوع باید نگاه ویژه خداوند متعال شامل حال انسان باشد و بی توفیق کسی است که خداوند فرصت خدمت رسانی به مردم را از او بگیرد.
وی تصریح کرد: شما باید شاکر خداوند باشید که توفیق نجات جان انسان‌ها را به دست آورده‌اید. شما در لحظات سخت زندگی بار مشقت را از دوش مردم بر می‌دارید و این نعمت بزرگی است که خداوند متعال به شما ارزانی داشته‌است.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و کارکنان این مجموعه با عشق و علاقه و خالصانه و بدون نیت مادی به مردم خدمت می‌کنند و کار در این حوزه نوعی عبادت است، چون با خدمت به خلق خدا سروکار دارد گفت: از هر قشر و سنی در جمعیت هلال احمر فعال اند، عاشقانه برای کمک به همنوع خود آماده هستند و با ارتباط محبت آمیز به آسیب دیدگان خدمت می‌کنند، فردی که داوطلبانه وارد جمعیت هلال احمر می‌شود ویژگی خدمت به همنوع را دارد.
نعمت الله قاسمی رئیس هلال احمر شهرستان بهاباد دراین مراسم به ارائه گزارش از آخرین وضعیت عملکرد این اداره، کار‌های صورت گرفته و نیز برنامه‌های آتی در سطح شهرستان پرداختند.
درپایان از امدادگران، جوانان وداوطلبان وپیشکسوتان جمعیت هلال احمر با هادای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل شد.
گفتنی است تعداد ۲۵۰ نفر امدادگر، ۱۲۰۰ نفر جوانان و تعداد ۵۰۰ نفر داوطلب عضو جمعیت هلال احمر بهاباد میباشند که دراین جمعیت فعالیت میکنند ویاریگر این جمعیت می باشند.

ارسال نظرات