تقدیر فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) بمناسبت یادواره شهدای شیخ شبان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام از دست اندرکاران و حاضران در یادواره شهدای والامقام شیخ شبان، روستای نمونه ایثارگری کشور، تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت برگزاری یادواره 84شهید والامقام شیخ شبان به شرح ذیل است:

خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.«مقام معظم رهبری(مدظله العالی)»

حقیقت شگفت آور شهید و شهادت که درک آن برای مخفی است، با جلوه گری ظاهری خود، درخشندگی و بالندگی انقلاب اسلامی در پهنه عالم را سبب شده است.

اگر این حقیقت ناب، در عرصه جامعه ما با مجاهدت و دوراندیشی آحاد مردم، سازمان ها و نهادهای صاحب مسئولیت در قبال شهیدان زنده بماند، پیش روندگی آرمانی انقلاب و پیشرفت ملت و کشور عزیزمان تضمین خواهد شد.

تردیدی نیست همان طور که از روایات و احادیث معصومین(علیهم السلام) به دست می آید و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) نیز بر آن تأکید فرموده اند:

«گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست»

و این آموزه بزرگ و الهام بخش همه ما را برمی انگیزد تا نگذاریم با نشستن غبار فراموشی بر روی خاطرات تاریخ ساز شهیدان، این میراث ارزشمند در حصار غفلت قرار گیرد.

برگزاری این یادواره در پاسداشت حماسه شهدای عزیز روستای نمونه ایثارگری کشور(شیخ شبان) که در زمره تربیت یافتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به شمار می روند، یک اقدام جهادی و قابل ستایش است که با اقتدا از افتخار آفرینان این خطه شهیدپرور رقم خورده است. در خط مقدم این افتخارآفرینان نام سرداران و شهدای تیپ همیشه سرافراز 44 قمربنی هاشم علیه السلام می درخشد؛ شهیدانی از خیل جوانان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار بام ایران، که جای جای جبهه های نبرد حق علیه باطل، یادآور حماسه آفرینی های بزرگ آنان در عین گمنامی است.

در این فضای معنوی و نورانی که تجلیگاه عزم مؤمنانه و جهادی برای استمرار خط سرح شهادت است، جا دارد از یکایک دست اندرکاران برپایی این یادواره و نیز خانواده های معظم و یادگاران ارجمند شهیدان عزیز که هنرمندانه و مبتکرانه، فرصتی برای درس آموزی، نکته یابی و نکته سنجی از زندگی شهدا در جامعه فراهم می آورند، قدردانی نمایم.

در پایان با تأکید بر لزوم درک شرایط خطیر و حساس کنونی که جبهه استکبار، دشمنان انقلاب، منافقین کوردل و فریب خوردگان داخلی، اهداف و راهبردهای پلید خود در تضعیف روحیه جهادی و انقلابی و همچنین بیگانه ساختن جامعه به ویژه نسل بالنده و آینده سازان جوان با فرهنگ ارزشمند شهید و شهادت را با ترفندها و حیله گری های گوناگون دنبال می کنند، از خداوند قادر و توانا عاجزانه مسئلت داریم به ما توفیق عنایت فرمایند، خورشید فروزان جهاد و شهادت و حقانیت درخشان و مظلومانه یاوران خمینی کبیر(ره) و سربازان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را در جغرافیای ایران اسلامی و بلکه جهان اسلام پرفروغ نگه داریم تا خدای ناکرده در محاق غفلت و حجاب های تحریف قرار نگیرد. ان شاءالله.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات