مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله:

رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله گفت: رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» ۱۷ خرداد در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۴۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی رحیمی مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله از برگزاری رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» در استان مرکزی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رویداد مورد حمایت قرار گرفتن طرح‌ها و ایده‌های فناورانه در استان است.

وی با بیان اینکه این رویداد ۱۷ خرداد در استان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد به منظور ایجاد یک جریان دائمی در راستای به اشتراک گذاری ظرفیت‌های زیست بوم علم و فناوری استان و کشور به دو شیوه اشتراک‌گذاری نیازهای فناورانه و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان‌ها و فناوران به کمک سرمایه گذاران و ظرفیت های سرمایه گذاری برگزار می‌شود.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه فلسفه این رویداد هم گرایی و تجمیع ظرفیت‌هاست، این رویداد مستمر است و دبیرخانه دائمی آن ایجاد شده و امیدواریم پشتیبانی مناسبی از این ظرفیت‌ها انجام پذیرد.
مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح‌الله ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون ظرفیت‌های خوبی در استان به میدان آمدند از جمله ستاد فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان استان، قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه استان که با توجه به ظرفیت‌های استان و اینکه این رویداد یک جریان دائمی است انتظار می‌رود نتایج متفاوتی را نسبت به استان‌های دیگر در این زمینه شاهد باشیم.
وی افزود: تشکیل پنج کمیته در این رویداد از جمله کمیته‌های راهبری و سیاستگذاری، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، ارزیابی و داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این زمینه شکل گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار