خبرهای داغ:

از کمک های مومنانه تا اسکان زائران در روستا لاسجرد در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از کمک های جهادی بسیجیان به صورت نقدی در جهت دستگیری از نیازمندان محله و اسکان زائران حرم حضرت علی (ع) در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه کمک های مالی به خانواده های نیازمند در جهت دستگیری از آن ها به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی و دیگر برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برگزاری جلسات توجیهی برنامه های ابلاغی سال  1402 در حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه، اعضای شورای پایگاه در معاونت های فرهنگی، علمی، تعلیم تربیت، بسیج سازندگی، نیروی انسانی و اعضای گردان با موضوع حفظ انسجام و معرفی فرمانده گروهان جدید حضور یافتند.

او افزود: در جهت تداوم رزمایش مواسات، مبلغ 40 میلیون ریال کمک نقدی ، مبلغ 20 میلیون ریال کمک نقدی جهت ودیعه مسکن و مبلغ 14 میلیون ریال گوشت قرمز به خانواده های کم برخوردار اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به فعالیت گروه ها و حلقات با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی ادامه داد: در راستای برگزاری طرح سفیران مهر، گشت تیم امر به معروف پایگاه در محدوده زائر سرا و خیابان جواد الائمه در قالب تذکر لسانی حجاب انجام شد.

شهادت با اشاره به اسکان مداوم زائران در پایگاه و حسینیه روستا گفت: در این دوره نیز با یاری خواهران و برادران بسیجی زائران بصره و نجف به مدت دو شب در پایگاه اسکان داده شدند.

او بیان داشت: همچنین حلقه شهید سعید سعیدی همراه با روانخوانی قرآن و بیان معنی و تفسیر و جمع آوری مبلغ 35 میلیون ریال جهت برگزاری سفره باب الحوائج ابوالفضل العباس (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها