نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی:

بسیجیان رهروان خدمت رسانی به محرومین هستند/ سهم نفتی استان البرز افزایش یافت

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت:ما به وجود بسیجیان دلاور و دریادل که خالصانه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، افتخار می کنیم. 
کد خبر: ۹۵۱۲۰۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در آئین بهره برداری از طرح های جهاد آبرسانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی روستای هیو ساوجبلاغ، ضمن قدردانی از سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی، با اشاره به اینکه شهداء ناظر بر تلاش جهادگران هستند، گفت: ما به وجود بسیجیان دلاور و دریادل که خالصانه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، افتخار می کنیم.

 

بسیجیان رهروان خدمت رسانی به محرومین هستند/ سهم نفتی استان البرز افزایش یافت

 

وی با بیان اینکه در اختصاص بودجه به پروژه های محرومیت زدایی، نگاه ویژه ای به استان البرز شده است، مطرح کرد: در ردیف های بودجه، سهم سه درصد نفت کل استان البرز سه میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان رسیده است و شاهد افزایش چشمگیر این آمار هستیم. در حوزه محرومیت زدایی نیز، تلاش های بسیاری در حال انجام است تا بتوانیم در حد توان، به رفع مشکلات مردم کمک کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه ای که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم، در سال گذشته مطرح شد و با روحیه و تفکر جهادی بسیجیان و جهادگران و باور «ما می توانیم» ظرف مدت تقریبا چهار ماه به نتیجه خوب عملیاتی رسید. بی شک در حوزه آبرسانی، سایر روستاها نیز مدنظر هستند که در سال جاری، هدف گذاری برای ۱۰۰ روستا صورت گرفته است و در کنار آبرسانی، کمک به اشتغال جوانان و رشد و تقویت تولید نیز صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار