خبرهای داغ:
به منظور آشنایی نسل جدید با شهدای دفاع مقدس، اکران اختصاصی فیلم سینمایی غریب با حضور خانواده شهدای مدافع حرم لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، خانواده پایوران و بسیجیان گردان 107امام حسین (علیه السلام) در محل سینما مهتاب رهنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۰۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور آشنایی نسل جدید با شهدای دفاع مقدس، اکران اختصاصی فیلم سینمایی غریب با حضور خانواده شهدای مدافع حرم لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، خانواده پایوران و بسیجیان گردان 107امام حسین (علیه السلام) در محل سینما مهتاب رهنان برگزار گردید.

فرمانده گردان107امام حسین (علیه السلام) با اعلان این خبر گفت: فیلم سینمایی غریب که به نمایش بخشی از زندگانی سردار رشید اسلام حاج محمد بروجردی و رشادت های رزمندگان در غرب کشور می پردازد در سینما مهتاب رهنان ویژه  بسیجیان و خانواده های محترم آنان توسط گردان 107امام حسین(علیه السلام) اکران گردید.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: این فیلم توانست بخشی از مظلومیت ها و  شهادت های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمنان و گروهک های ضد انقلاب و اسلام در غرب کشور را در دوران دفاع مقدس به نمایش بگذارد.

وی افزود در ادامه اکران فیلم های ارزشی همچون  منصور و  موقعیت مهدی و روز صفر، این بار فیلم غریب با محوریت شهید بروجردی توسط این گردان جهت رزمندگان و بسیجیان این گردان و خانواده های محترمشان اکران گردید.

این فرمانده افزود همزمان با اکران فیلم غریب فیلم سینمایی کودکانه لوپتو جهت کودکان زیر۸سال پخش گردید.

لازم به ذکر است که در این برنامه خانواده های محترم شهدای مدافع حرم علی شاهسنایی و شهید دایی تقی با قبول دعوت و حضور گرمشان در این برنامه فرهنگی شرکت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها