خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون انجام شد:

ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانواده کم برخوردار

مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی توسط گروه جهادی مهدی طاهری ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانواده کم برخوردار در شهرستان کازرون انجام شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: در راستای اهداف گروههای جهادی در هفته بسیج سازندگی، به همت گروه جهادی شهید مهدی طاهری از پایگاه امام حسن مجتبی(ع) حوزه امام جواد(ع) یک واحد حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانواده کم برخوردار در شهرستان کازرون ساخته شد.

وی ادامه داد: با حضور بیش از 20نفر از جهادگران گروه جهادی شهید طاهری، با شناسایی و معرفی صورت گرفته از افراد معتمد محل مورد نظر در کازرون در یک عمل خداپسندانه به مدت 5 روز سرویس بهداشتی و حمام برای یک خانواده نیازمند ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده حوزه امام جواد(ع) تصریح داشت: هزینه برنامه ساخت حمام و سرویس بهداشتی با حمایت خیرین و حضور گروه جهادی از پایه شامل دیوار، تیرچه، سرامیک شروع شده که پس از 5روز با نصب شیرآلات همراه بوده است.

وی ضمن تشکر از گروه جهادی شهید مهدی طاهری، از خیرین برای برنامه های کمک به محرومیت زدایی و خانوادههای کم برخوردار در شهرستان کازرون دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها