معاون تربیت‌بدنی لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی‌طالب(ع):

ورزش نیاز و حلقه گمشده اساسی سبک زندگی ماشینی است

در سبک زندگی ماشینی کنونی، بی‌تحرکی علل اصلی بسیاری از بیماری‌هاست و به اعتراف متخصصان، یک ریال هزینه در ورزش برابر با ۱۵ ریال کاهش هزینه درمان است.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۸۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

ورزش نیاز و حلقه گمشده اساسی سبک زندگی ماشینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان قم ، عباس کمیجانی معاون تربیت‌بدنی لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) با حضور  در جمع بسیجیان طی سخنانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزش در جامعه امروزی بسیار ضرورت دارد، به هزینه‌هایی که مرتبط با ورزش است به‌عنوان یک هزینه نگاه نکنیم ؛ باید نگاه سرمایه‌گذاری داشت و مردم را به این‌سو ترغیب کرد، رعایت این اصل مستلزم کاهش هزینه‌های ورزش است .

وی افزود: هر رشته ورزشی به‌تناسب میزان حرکت اندام‌ها و هدف موردنظر برنامه خاص خود را دارد، در بحث ورزش همگانی ساده و کم‌هزینه‌ترین ورزش ، پیاده‌روی است که رعایت قاعده ۱۳۴۵ (هر هفته ۳ جلسه و هر جلسه ۴۵ دقیقه) متناسب با سن و وضعیت جسمانی افراد بسیار مفید و کاربردی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید مهدی زین‌الدین افزود: اگر امروز وقت و هزینه کمی با عشق و علاقه و انگیزه برای ورزش نگذاریم بی‌شک در آینده نزدیک وقت و هزینه بیشتر با اکراه و اجبار برای درمان خواهیم گذاشت، انتخاب با خودمان است ورزش و سلامتی یا تنبلی و بیماری !

کمیجانی اضافه کرد: به امید روزی که ورزشگاه جایگزین بیمارستان شود و بافرهنگ استفاده از اماکن ورزشی، به‌تبع سلامت جامعه را در فرهنگ عمومی اشاعه دهیم.

انتهای خبر / سعادت انور

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار