خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

دشمنان در صدد ایجاد تغییر رفتار در مردم بودند که البته به آرزوی خود نرسیدند

استاندار خراسان جنوبی گفت: عشق و علاقه به اهل بیت (ع) عامل اصلی تحمل سختی‌ها توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار روستای برکوک شهرستان قاینات گفت: آمریکا و اروپایی‌ها ۴۴ سال تلاش کردند تا از طریق هشت سال جنگ تحمیلی، اقدامات تجزیه طلبانه، ترور، بمب گذاری و کودتا و... نظام اسلامی ایران را به زمین بزنند.

وی گفت: در بعضی از دوره‌ها یک یا دو قوه ایران در دست دوستان غربی‌ها بود که به جای دستور گرفتن از مقام معظم رهبری از غربی‌ها دستور می‌گرفتند و در این دوره‌ها نفوذی‌ها در بدنه حکومت حضور داشتند.

قناعت با بیان اینکه  توطئه‌های غربی‌ها انرژی و هزینه بسیاری از ما گرفت، گفت: آن‌ها در صدد ایجاد تغییر رفتار در مردم ایران بودند که به این آرزوی خود نرسیدند.

استاندار تصریح کرد:جوانان و نظامیان ایران بر خلاف نظامیان غربی به خاطر عشق و ارادت به اهل بیت (ع) از مرگ نمی‌ترسند، زیرا آن‌ها مرگ را حیات جاودان می‌دانند.

قناعت با بیان اینکه غربی‌ها و اسرائیل وضعیت مناسبی ندارند، ادامه داد: دو میلیون نفر از اسرائیل مهاجرت کرده اند و نافرمانی و خودکشی در بین نظامیان اسرائیل افزایش یافته است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: غربی‌ها در بخش رسانه‌ای از ما قوی‌تر هستند و به فضای مجازی دل بسته اند.

وی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم ریل گذاری مناسبی برای حل مشکلات باقی مانده از گذشته انجام شده است، متذکر شد: روز به روز مشکلات حل شده و در حال پیشرفت در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار با اشاره به شرایط راه آهن استان، گفت: با اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار، پروژه راه آهن بیرجند_ یونسی به زودی با حضور مهمان کشوری کلنگ زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتقال آب خلیج فارس از خط دوم و از دریای عمان از طریق خط چهار به خراسان جنوبی در حال انجام است و پیمانکار با تملک اراضی برای مسیریابی، کارش را از نهبندان شروع کرده است.

استاندار با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در کمک به بازسازی عتبات رتبه اول کشور را دارند، اظهار داشت: در خراسان جنوبی قاینات این رتبه را کسب کرده و در بین بخش‌ها نیز بخش سده و در بخش سده هم روستای برکوک رتبه اول را برای کمک به بازسازی عتبات کسب کرده است.

قناعت با بیان اینکه برای تشکر و قدر دانی از مردم ولایتمدار برکوک به این روستا آمده ایم، تأکید مرد: شما با وجود همه سختی‌ها دنیا را با ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری عوض نکرده اید.

وی متذکر شد: این مردم، مردمی انقلابی و وفادار به نظام و انقلاب هستند و وظیفه مسئولان است که مشکلات آن‌ها را حل کنند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور از جنس این مردم است و خود را وقف نظام کرده و دوست دارد برای مردم کار کند تا عقب افتادگی‌های گذشته جبران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها