تبریز- مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه عاشورا فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: فتح خرمشهر آغازی بر پایان شکست های ایران در جنگ تحمیلی، و شروع پی در پی شکست دشمن در تمامی سنگرها بود.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور در جمع کارکنان سپاه آذرشهر افزود: ما تا دیروز در حال مقاومت بودیم اما امروز راهبرد دفاعی ما در سطح مقاومت فعال است .  و جبهه استکبار جهانی، خطر ایران قدرتمند را دریافته و از قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران هراس دارد و با نقشه های گوناگون در پی تضعیف آن می باشد

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) شعار «ما می توانیم» را در وجود ملت ایران، احیاء کرد  و مردم با باور به خدا و ایمان قلبی خود مقاومت و ایستادگی کردند و در آخر توانستند
 هاشم پور راه حل مشکلات  کشور را همبستگی و اتحاد دولت و ملت عنوان و بیان کرد: امروز باید هم دولت و هم ملت، سهم خود را در پیشرفت ایران اسلامی خوب ایفا کنند. در کشوری که دانشجویش با بیان افتخارات کشورش، کف و سوت می زند نباید انتظار داشته باشیم آن کشور پیشرفت کند.

وی مهمترین دستاوردهای ایران را در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بین الملی ،منابع طبیعی، دانش بنیان و عرصه سلامت و ... بی نظیر عنوان کرد و خواستار انتقال این دستاوردها به نسل جوان امروز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها