خبرهای داغ:
جهت افزایش سطح آشنایی پایوران با مسائل بصیرتی، نشست بصیرتی سیاسی و برنامه پرسش و پاسخ همراه با سخنرانی استاد باقری با حضور پایوران و نیروهای وظیفه گردان 108 امام حسین(علیه السلام( در نمازخانه گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، جهت افزایش سطح آشنایی پایوران با مسائل بصیرتی، نشست بصیرتی سیاسی و برنامه پرسش و پاسخ همراه با سخنرانی استاد باقری با حضور پایوران و نیروهای وظیفه گردان 108 امام حسین(علیه السلام( در نمازخانه گردان برگزار گردید

گردان 108 امام حسین(علیه السلام( برخوار گفت: این برنامه در محل نمازخانه ناحیه برخوار با سخنرانی استاد باقری وبا حضور پایوران و نیروهای وظیفه گردان برگزار شد .

این فرمانده گردان افزود: در این برنامه پایوران و سربازان  ناحیه شهرستان برخوار و همچنین پایوران گردان 108 امام حسین (علیه السلام( نیز حضور داشتند استاد باقری ضمن تبیین مسایل روز ، به سوالات حاضران در مسائل مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، بین الملل و .... پاسخ داد.

استاد باقری در مقدمه بیانات خود اشاره به دشمنی دشمنان داخلی و خارجی، نقش رسانه در اطلاع رسانی کل دنیا به بیان  ریشه مشکلات اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها