خبرهای داغ:
گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) :

شناسایی منطقه کویری ویژه ارکان جهت اردو و آموزش های مخصوص گردان

به مناسبت شهادت حاج محمد ناظری فرمانده و مربی تکاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه شناسایی و آموزشی ویژه ارکان گردان جهت شناسایی منطقه کویر برای آموزش عملیاتهای ویژه، اردوها و دیگر آموزشهای رزمندگان گردان ویژه گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۲۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت شهادت حاج محمد ناظری فرمانده و مربی تکاوران  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه شناسایی و آموزشی  ویژه ارکان گردان جهت شناسایی منطقه کویر برای آموزش عملیاتهای ویژه، اردوها و دیگر آموزشهای رزمندگان گردان ویژه گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام)  برگزار گردید. 

فرمانده گردان دوم فاتحین حضرت علی اکبر(علیه السلام) با بیان این مهم که شهید حاج محمد ناظری از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بوده بیان داشت: شهید در زمان دفاع از حرم معصومین از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و از حریم ولایت امام حسین(علیه السلام) با جان و دل دفاع نموده و با خون خود نطفه نفرین شده داعش را در منطقه خشک نمود.

وی افزود: برای جلوگیری از نفوذ دشمن و پیشرفت در منطقه همیشه و در همه حال بسیجیان این گردان آماده انجام ماموریت های سنگین بوده و هستند و إن شاء الله ادامه این راه عزیزان، ظهور و سربازی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تسریع در امر ظهور باشد.

ارسال نظرات