پیام تقدیر خانواده سردار شهید محمد جعفر سعیدی

خانواده سردار شهید محمدجعفر سعیدی شهید شاخص سال 1402استان بوشهر طی پیامی از شاعران آیینی استان تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۲۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به نام خالق زیبایی‌ها

«من لم یشکر المخلوق لم‌یشکر الخالق»

با عرض سلام و احترام خدمت شما ؛

گاهی برخی مفاهیم دنیای انسانیت و الوهیت و انسان های خاکی ِآسمانی، آن‌قدر کشش و جاذبه دارند که می‌تواند موجبات بزم عاشقانه و یا عارفانه ای را فراهم کند که در تمامی لحظه‌ها، سربلندی و خرسندی و شور و شعور به زیبایی هر چه تمام تر در قابی از هنر و هنرمندی همنشین نماید.
با کمال تواضع، مقام رفیع شهید و « شهید سعیدی» را بهانه قرار داده‌ایم تا در هوای ملکوتیان، بزم عارفانه ای از « جنس شعر و شیدایی» برپا کنیم و در حقیقت، عطش عشق خود را سیراب کنیم که همین بهانه‌ی از جنس نور، «شمع» جمع ما شد.
اینک در اولین فراخوان جشنواره‌ شعر استانی « فرمانده محبوب» ویژه سردار شهید محمدجعفر سعیدی (شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان بوشهر)، شاهد گل‌بارانی از جنس شعر و شور و شعور بودیم.
عطر افشانی آثاری وزین که در کمیّت و کیفیت، همه ما را که منتسب به خانواده شهید هستیم، غافلگیر اما ذوق‌زده کرد.

البته هرگاه شکوه حماسه یکایک شما بزرگواران و اوج عظمت شهید و شهادت و معراج روح بلند شهید سعیدی را یکجا به چشم آوردیم، چنین استقبالی را دور از انتظار نیافتیم.
شما شاعران و سخنوران در این فراخوان آزمون‌گونه، « عالی‌ترین نمره» را به کارنامه افتخارات‌تان افزودید؛ اما این دلیلی نشد تا ما تهیدستان در کنگره نکوداشت سردارشهید سعیدی و در خانواده شهید که اعتبار و افتخار پیوستگی با شهید سعیدی را یدک می‌کشیم، سهم ناچیز خود را در ادای امتنان و قدردانی و قدرشناسی از شما خوبان ادا نکنیم.

آفرین بر شما که به شایستگی میزبان این تکریم گشتید. مرحبا که با خامه ای از جنس عشق و اخلاص، « چکامه‌ ایثار» را به شایستگی هرچه تمامتر سرودید.

از سویدای جان سپاسگزار حضور سبز و معطر همراه با بصیرت و معرفت‌تان در « کانال جشنواره‌‌ شعر» هستیم.
بی‌شک کار سترگ شما آن قدر شریف و ارزشمند هست که پاسخگوی اینهمه شکوه و بزرگی ، تنها نگاه کریمانه‌ی شهید و الطاف واسعه‌ خدای شهید، نصیب درگاه شماست.

توفیق ضیافت شهید گوارای وجودتان


با احترام
خاک پایتان
خانواده سردار شهید محمدجعفر سعیدی
اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظرات
آخرین اخبار