حمایت دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر

شاهرود_ دادستان عمومی و انقلاب شاهرود بر حمایت قاطع از آمران به معروف و ناهین از منکر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

حمایت دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام رضی پارسا منش در نشست ستاد فریضتین شهرستان شاهرود در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به تشکیل شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در دادسرا و قاضی مربوط به آن، افزود: آمران به معروف و ناهین از منکر توسط سپاه یازماندهی شده و آموزش نیز می‌بینند و باید ظابطین قضایی انتظامی نیز در کنار این افراد باشند و از آن‌ها حمایت نمایند.
او ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی دارد تا با جرایم مشهود بدون اذن قضایی برخورد نماید و باید از آمران به معروف نیز محکم حمایت کنند.
دادستان شاهرود با اشاره به بام شاهرود حرم شهدای گمنام و معضلات آن بر برخورد قاطع با هنجارشکنی‌ها در این مکان تاکید و خواستار توجه همه دستگاه‌های مسئول در این راستا شد.

برخورد قاطع انتظامی با کشف حجاب
حمایت دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکرسرهنگ شائینی جانشین انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این نشست با اشاره به هزار و ۱۰۰ تذکر در طرح ناظر یک و توقیف ۵۵ دستگاه خودرو در این طرح افزود: در طرح ناظر ۲ نیز از ۴۸۰ صنف سرکشی شد و ۲۵ صنف نیز پلمب گردید و در طرح ناظر ۴ نیز با ۲۵ پیج در فضای مجازی که مدل لینگ بودند برخورد گردید.
او افزود: در طرح ناظر سه نیز حضور میدانی نیرو‌ها و پشتیبانی از آمران به معروف با جدیت دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها