حجت‌الاسلام حاجی زاده:

بسیجیان در عرصه های مختلف توطئه های دشمنان را تبیین کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف روشنگری کنند چرا که جامعه، امروز نیازمند روشنگری و تبیین شما عزیزان بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۶۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

بسیجیان در عرصه های مختلف توطئه های دشمنان را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان این شهرستان گفت: بسیجیان در واقع همان مردمی هستند که مدافع نظام الهی و اسلامی بوده و در راستای حفظ شعار و شعائر این ملت در برابر مستکبرین و دشمنان قد علم کردند.

 

وی اولویت اصلی بسیج را فعالیت در حوزه مسائل فرهنگی دانست و ادامه داد: البته در کنار فعالیت های فرهنگی بسیج در حوزه های تامین امنیت، محرومیت زدایی و اجتماعی نیز فعالیت دارد.

 

حاجی زاده بر حفظ ارتباط پایگاه مقاومت بسیج و مسجد تأکید ویژه‌ای کرد و هیأت امنا و متولیان مسجد را واسطه ای ارزشمند در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی پایگاه و پیاده نمودن منویات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: امروز بسیجیان عزیز وظیفه دارند تا در عرصه جهاد تبیین و فرهنگ و باورهای دینی تلاش کنند چرا که جامعه امروز نیازمند روشنگری شما عزیزان بسیجی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا افزود: ایجاد جذابیت در برنامه های فرهنگی و هنری نیز در جذب نوجوانان و جوانان نقش مهم دارد زیرا توطئه های دشمنان در راستای نمایش عدم اقبال عمومی برای حضور در برنامه های مساجد است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار