آغاز عملیات اجرایی بخش دیالیز بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه

عملیات اجرایی بخش دیالیز بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه در مساحت ۳۰۰ متر مربع آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این بخش درمانی گفت: مدت زمان احداث بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه ۱۵ماه است و سپس عملیات بهره برداری از سوی درمان تامین اجتماعی بوشهر آغاز می‌شود.

 

مهدی ناقوسی اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌های منابع، اولویت سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات درمانی مطلوب و شایسته به جامعه هدف است و این بخش دیالیز نیز با همین هدف اجرا و بهره‌برداری می‌شود.

 

وی افزود: ساختمان بخش دیالیز این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰۰مترمربع از سوی شورای شهر عسلویه و با مشارکت خیرین ساخته می‌شود و پس از آن سازمان تامین اجتماعی تجهیزات و نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

 

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این سازمان متولی امر درمان در کشور نیست اما تلاش می‌کند، در همه هرجا که در این راستا اقدام کرده، خدمات درمانی را به بهترین شکل در اختیار جامعه هدف خود قرار دهد.

 

ناقوسی اعلام کرد: همزمان با آئین عملیات اجرایی بخش دیالیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، مخزن ۱۰ تنی اکسیژن مایع این بیمارستان نیز در مدار قرار گرفت و زنجیره تولید و ذخیره اکسیژن مورد نیاز این بیمارستان نبی اکرم (ص) تکمیل شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات