خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین؛

انقلاب اسلامی، آغازگر و اصلی ترین تاثیرگذار نظم نوین جهانی است

رستم قنبرلو در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران آغازگر و اصلی ترین تاثیرگذار نظم نوین جهانی است.  
کد خبر: ۹۵۱۲۳۲۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، رستم قنبرلو در نشست بصیرتی با موضوع، نظم نوین جهانی و نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، فرصت ها و تهدیدات، در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز که در حسینیه شهدای مدافع حرم ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران نظم جهانی براساس دو قطبی مارکسیسم و لیبرالیسم در اوج قدرت قرار داشتند. امام راحل، با ایدوئولوژی حکومت الهی و با شعار نه شرقی و نه غربی و مبارزه با مارکسیسم و لیبرالسیم انقلاب اسلامی را تشکیل داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) ابتدا رژیم وابسته رژیم طاغوتی و وابسته به لیبرالیسم را از بین برده و بعد از انقلاب اسلامی مارکسیسم شوروی که یکی از قطب های قدرت جهانی بود، شکست خورده و مبارزه و شکست لیبرالیسم در جهان که مقدمه حکومت جهانی اسلامی ادامه می دهد.

وی افزود: در اندیشه امام(ره) انقلاب ۳ مرحله دارد، مرحله اول اسلامی کردن ایران که در این مرحله امام راحل در اواخر عمرشان فرمودند:" هنوز ما بیست درصد اسلامی نشدیم". مرحله دوم اسلامی کردن کشور های منطقه نه با جنگ و تهدید بلکه با صدور ارزش ها و آرمان های انقلاب و مرحله سوم حکومت اسلامی جهانی که با ظهور امام زمان (عج) به ثمر می رسد.

قنبرلو تصریح کرد: برای امام خمینی(ره) فقط کار برای خدا اهمیت داشت. لیبرالیسم یعنی نفسانیت اما امام گفت کار فقط برای خدا. انقلاب اسلامی با پیروزی مکتب مارکس را نفی و نقض کرد.

کارشناس امور سیاسی افزود: آمریکا از فروپاشی شوروی خوشحال نشد چون به خوبی می دانست انقلاب اسلامی که باعث فروپاشی شوروی شده باعث فروپاشی غرب هم می شود.

وی تصریح کرد: این لیبرالیسم و لیبرتی نسل بشر را از بین می برد. لیبر یعنی اصالت فردی، زن برای خودش و مرد برای خودش، و در مکتب لیبرالیسم خانواده معنی و مفهوم ندارد. غرب در امور اقتصادی و نظامی دارای قدرت است اما در ایدئولوژی و فرهنگ بسیار ضعیف است و قادر به اصلاح کردن این موضوع نیست.

قنبرلو در بخش فرصت ها اذعان کرد: همه جمع شدند و گفتند بشار اسد باید از بین برود، رهبری عزیز ما فرمودند باید بماند.و هدف غرب از بردن اسد و آوردن داعش و از بین بردن ایدوئولوژی انقلاب اسلامی بود اما شهید سلیمانی ریشه آنها را از بین برد.

کارشناس امور سیاسی سپاه صاحب‌ الامر‌(عج) استان قزوین در بحث تهدیدات در حال شکل گیری نظم نوین جهانی عنوان کرد: اولین تهدید چین و روس و هند می باشند که می خواهند شکل گیری نظم نوین جهانی را به نفع خودشان صادر کنند. دومین تهدید خطرناکتر که شامل بازگشت به ارتجاع با درگیر کردن کشورها به جنگ های
اوکراین با روسیه، تایوان و چین و ایجاد جنگ جهانی سوم حتی استفاده از سلاح هسته ای می باشد، تا از نابوی خودشان محافظت کنند.

قنبرلو در پایان با اشاره به اقدامات عاجل در بعد جهانی جهت قرارگرفتن در راس نظم جهانی مطرح کرد: تعمیق روابط همسایگی و ایجاد شبکه ژئوپلیتیک، استراتژیک و ژئواکونومیک
در منطقه اسیای غربی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها